aneb Slon (nejen) na cestách


Kapitola 24: Nad dopisy diváků

22.11.2012 19:04

Už když jsem odlétal do Vietnamu, věděl jsem, že mé asijské putováni mělo smysl a já jsem našel nová poznání a utvrdil se v dávných pravdách.

Po příletu do Singapuru jsem se zabydlel na noc na podlaze terminálu číslo 1. Rozložil jsem ležení a chvíli brnkal na struny svého ukulele. Opodál blbly s vozíky na bagáž nějaké asijské náctky. Přesto jsem usnul. Po probuzení jsem na batohu našel úhledně složený list papíru nadepsaný "Mr. Uke".

HELLO!

YOU SEEM UKE YOU ARE TRAVELLIN ALONE AND THAT SEEM'S REALLY COOL & I'VE ALWAYS WANTED TO DO THAT! COOL UKULELE TOO (obrázek ukulele s notami a blesky) :)

I HOPE YOU FIND HAPPINESS WHEREEVER YOU STEP FOOT IN (obrázek černé nohy - už od pohledu smradlavé a špinavé) AND STAY FUCKING AWESOME!

P.S. WE LOVE YOUR HAIR (portrét Ramba zamlada)

-THE NOISY TEENS
SINGAPORE 25/10/2012 21:48

A já se s vámi, milí čtenáři, konečně loučím. Nedělám si iluze, že Vás bylo mnoho, ale i tak mi bylo ctí - rád jsem psal tyto řádky, doufám, že se vám mé výplody líbily a jednoho dne si řeknete, že jet do Asie může být, stejně jako já, FUCKING AWESOME!

 

Komár, Kuzmič
hlava otevřená

 

 

Komárovy cestovatelské zážitky (aktuálně z Nového Zélandu) pokračují v cestovatelském deníku portálu OnTheRoad.To.

—————

Zpět


Diskuse: Nad dopisy diváků

Datum: 26.11.2012

Vložil: Bára

Titulek: :-)

FUCKING AWESOME!

—————